Podatki o podjetju

Anja Kikl s. p.
Visole 10A
2310 Slovenska Bistrica
Slovenija
DŠ: 13089943

Telefon: 069 778 208
E-poštni naslov:  anja@nutritionstory.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj (Politika varstva osebnih podatkov).

Dostopnost informacij

NutritionStory.si – Anja Kikl s. p. se zavezuje, da bodo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PROMOCIJSKE KODE

Delujemo preko promocijskih kod, kakor jih najpogosteje zasledimo pri vplivnežih na socialnih omrežjih. To pomeni, da ob nakupu preko povezav na Nutrition Story spletni strani, prejmemo 10-15 % provizijo, med tem ko stranka prejme 10-15 % popust (na izdelek ali košarico).

 

PRETEKLO DELOVANJE (do april 2024):

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med Anja Kikl s.p. in kupcem je v spletni trgovini NutritionStory.si sklenjena v trenutku, ko Anja Kikl s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Anja Kikl s.p. , kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku NutritionStory.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

Rok dostave 

V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila in v svoj uporabniški račun na www.nutritionstory.si. 

Načini plačila

Spletna trgovina NutritionStory.si omogoča naslednje načine plačila:

  • s Paypalom na račun podjetja,
  • z direktinim nakazilom na TRR.

V primeru naročila virtualnega e-izdelka oz. e-izdelkov se strošek dostave ne obračuna. 

Izdaja računa

Anja Kikl s.p, po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda (koda kupona) prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Nutrition Story. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Nutrition Story ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov.

Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
  • Na zaključku blagajne v okence ”koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.nutritionstory.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico.”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem. ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup.” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
  2. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.nutritionstory.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi.”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • Način plačila: PayPal
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  1. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo.”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
  • Stranka lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@nutrititonstory.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 

90-dnevna garancija

  • Pri nakupu izdelkov, dajemo potrošniku pravico, da v 90. dneh podjetju na elektronski naslov (info@nutrititonstory.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, z navedenim razlogom za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
  • Na Nutrition Story presodimo ali je razlog utemeljen in ali je uporaba izdelka bila pravilna.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke, ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

NutrtitionStory.si uporabljajo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Komunikacija

NutrititonStory.si bodo z uporabnikom stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bodo Anja Kikl s.p. izrecno spoštovali.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Nutrition Story omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Nutrition Story pregleda. Nutrition Story ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Nutrition Storya ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Nutrition Storyu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.
  • Nutrition Story ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Nutrition Storya, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških
    komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Nutrition Story.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina NutrtitionStory.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Anja Kikl s.p. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Anja Kikl s.p. včasih ne uspejo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bodo Anja Kikl s.p. kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Anja Kikl s.p. spoštujejo veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Anja Kikl s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@nutritionstory.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Anja Kikl s.p. bodo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Anja Kikl s.p. se zavedajo, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Anja Kikl s.p. prizadevajo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Anja Kikl s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na straneh spletne trgovine Nutrition Story (www.nutritionstory.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh posvetujete s svojim zdravnikom.